سفارش تبلیغ
صبا ویژن

15 ویژگی باغ تالار مناسب برای تولد

جشن تولد هر فرد می‌تواند سرشار از لحظات به یادماندنی باشد. به خصوص اگر در یک فضای زیبا و شیک و همراه با مهمانان ویژه برگزار شود. فرقی نمی‌کند فردی که تولدش است چند سال داشته باشد. در هر صورت همه افراد در روز تولد خود حس دیگری دارند.

 

 

امروزه بسیاری از مردم برای خاطره انگیز کردن جشن تولد عزیزان خود، این مراسم را در باغ یا باغ تالار برگزار می‌کنند. طبیعی است که اگر تمام تشریفات به درستی انجام شوند، شاهد یک جشن بی‌نقص خواهند بود. برای برگزاری مراسم و جشن های خود می‌توانید از خدمات مجالس و باغ تالار استفاده نمایید. در این قسمت لیستی از باغ تالارها و مراکز خدمات مجالس و تشریفات به شما ارائه می‌شود. منطقه زیبا و خوش آب و هوای کرشت یکی از بهترین مناطق برای برگزاری تولد می‌باشد. برای کسب اطلاعات از امکانات و قیمت باغ تالار در کرشت با ما همراه باشید.

 

15 ویژگی باغ تالار مناسب برای تولد

 

برگزاری جشن تولد در باغ تالار 

معمولا باغ تالارها دارای فضایی زیبا همراه با گل‌آرایی و فضای سرسبز هستند. برای زیبایی هر چه بیشتر فضا از نورپردازی و بادکنک آرایی استفاده شده است. این موارد می‌توانند صحنه های به یاد ماندنی را در ذهن شرکت‌کنندگان خلق کنند. برگزاری جشن تولد در فضای باز باغ تالار موجب القای انرژی مضاعف به مهمانان می‌شود. 

 

ویژگی های باغ تالار برای تولد

ممکن است شما بخواهید جشن تولد یکی از عزیزانتان را در باغ تالار برگزار کنید. در این صورت حتما به دنبال یک باغ تالار مناسب خواهید بود. نکته اینجاست که باغ تالار مناسب تولد چه ویژگی هایی دارد؟ یا اینکه یک باغ تالار باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا مناسب برگزاری جشن تولد باشد؟

 

در این قسمت به 15 مورد از ویژگی های باغ تالار مناسب برای تولد اشاره می‌کنیم. شما می‌توانید با توجه به این ویژگی‌ها یک باغ تالار مناسب برای تولد را انتخاب کنید. 

 

1- موقعیت جغرافیایی مناسب

اولین ویژگی باغ تالار مناسب برای تولد ، موقعیت آن است. در هنگام انتخاب باغ تالار برای تولد به موقعیت مکانی و لوکیشن آن توجه کنید. اگر محل قرارگیری باغ تالار در جای مناسبی نباشد، مهمانان نمی‌توانند راحت و به موقع خود را به جشن شما برسانند.

 

دقت داشته باشید که امکان دسترسی از هر جای شهر به باغ تالار وجود داشته باشد. در غیر این صورت، برخی از مهمانان در جشن شما حضور پیدا نخواهند کرد. 

 

2- طراحی فضای تولد 

طراحی و دکوراسیون جشن تولد تاثیر فوق العاده ای در برگزاری مراسم دارد. هر چقدر دکوراسیون جشن جذاب‌تر باشد، تصویری به یاد ماندنی‌تر در ذهن شرکت کنندگان و به ویژه فردی که تولد اوست خلق خواهد کرد.

 

امروزه برای برگزاری تولد از تم‌های رنگی مختلف و شخصیت‌های کارتونی استفاده می‌کنند. البته نباید مدل‌های مختلف بادکنک را فراموش کرد.

 

طراحی فضای تولد

 

3-  نورپردازی مناسب

نورپردازی در تولد می‌تواند جذابیت بیشتری به جشن شما بدهد. بسیاری از باغ تالارها، نورپردازی فضا را به صورت حرفه ای انجام می‌دهند. آنها برای زیبایی هر چه بیشتر مراسم از ریسه های رنگی روی درختان و گیاهان استفاده می‌کنند.

 

زیبایی نورپردازی در شب دو چندان می‌شود. بنابراین اگر دوست دارید عکس و فیلم‌های جشن تولد بسیار حرفه ای و مدرن باشند، در انتخاب باغ تالار تولد به این مورد توجه کنید.

 

4- جایگاه

معمولا در هنگام برگزاری جشن تولد یک فضایی را برای شخصی در نظر می‌گیرند که جشن متعلق به اوست. این فضا می‌تواند یک میز همراه با کیک تولد باشد که در قسمت پشت یا کنار میز، بادکنک آرایی جذابی انجام شده باشد. طراحی اطراف میز هم به گونه ای است که می‌توانید شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه فرد را ببینید.

 

جایگاه فرد در جشن تولد

 

در بیشتر مواقع، بادکنک‌های فویلی طلایی رنگ یا کاراملی را نیز مشاهده می‌کنید که سن فرد را نشان می‌دهند. معمولا برای کودکان و نوجوانان از شخصیت‌ها و تم‌های کارتونی استفاده می‌کنند. برای بزرگسالان از گل آرایی، بادکنک آرایی و کیک‌هایی با طراحی خاص بهره می‌برند. 

 

5- پارکینگ اختصاصی

یکی از ویژگی های باغ تالار مناسب برای تولد ، بهره مندی از پارکینگ اختصاصی است. بیشتر باغ تالارها در خارج از شهر قرار دارند. بنابراین لازم است باغ تالار یک پارکینگ اختصاصی داشته باشد تا مهمانان شما نگرانی بابت پارک اتومبیل خود نداشته باشند.

 

داشتن پارکینگ و نگهبان باعث می‌شود مهمانان با خیال راحت در جشن حاضر شوند. البته به ظرفیت پارکینگ هم دقت کنید. چرا که باید متناسب با تعداد مهمانان شما باشد. 

 

6- صندلی‌های مهمانان

در انتخاب یک باغ تالار مناسب برای تولد به میز و صندلی‌های مهمانان هم توجه داشته باشید. صندلی‌ها باید کیفیت خوبی داشته باشند و مهمانان در هنگام نشستن روی آنها احساس راحتی کنند. 

 

7- مهمانداران حرفه ای و خوشرفتار 

مهمانداران باغ تالار نقش مهمی را در برگزاری جشن تولد بر عهده دارند. با توجه به اینکه برگزارکننده مراسم نمی‌تواند به تک تک مهمانان خوش‌آمد بگوید، این وظیفه بر عهده مهمانداران است. آنها باید در همه جای مجلس حاضر شوند و علاوه بر خوش‌آمدگویی به مهمانان، پذیرایی خوبی انجام دهند. 

 

8- ظرفیت مناسب

از دیگر ویژگی های باغ تالار مناسب برای تولد باید به ظرفیت آن اشاره کرد. برای این منظور بهتر است ابتدا لیستی از مهمانان خود تهیه کنید. با در نظر گرفتن تعداد مهمانان، باغ تالار مناسبی را انتخاب نمایید. این کار باعث می‌شود با کمبود جا مواجه نشوید. 

 

9- داشتن آشپزخانه اختصاصی

اگر قصد دارید مراسم جشن تولد را همراه با سرو غذا برگزار کنید، بهتر است باغ تالاری را انتخاب کنید که آشپزخانه اختصاصی داشته باشد. این امر باعث صرفه‌جویی در هزینه های برگزاری جشن تولد می‌شود.

 

در این شرایط می‌توانید یک منوی اختصاصی برای مراسم خود در نظر بگیرید. علاوه براین به راحتی می‌توانید میوه، دسر و نوشیدنی‌های موردنیاز برای مراسم را به باغ تالار سفارش دهید.

 

آشپزخانه اختصاصی باغ تالار 

 

10- مجوز رسمی 

اگر گشتی در اینترنت و صفحات روزنامه ها و مجلات بزنید، با تعداد زیادی باغ تالار مواجه می‌شوید. برخی از این باغ تالارها، مجوز رسمی دارند و تعدادی به صورت غیر قانونی فعالیت می‌کنند. باید بدانید که اگر باغ‌تالاری را انتخاب کنید که فاقد مجوز رسمی باشد، تضمینی برای ارائه با کیفیت خدمات نخواهید داشت.

 

معمولا این باغ تالارها توسط افراد غیرحرفه ای اداره می‌شوند که شناختی در زمینه برگزاری چنین مراسم‌هایی ندارند. توصیه می‌کنیم برگزاری مراسم خود را به باغ تالارهایی بسپارید که مجوز رسمی برای فعالیت خود دارند. 

 

11- خدمات گل آرایی

از دیگر ویژگی های باغ تالار برای تولد می ‌توان خدمات گل آرایی را نام برد. برخی از باغ تالارها، خدمات گل آرایی را نیز ارائه می‌دهند. بنابراین اگر علاقمند هستید روی میز مهمانان، جایگاه، قسمت ورودی باغ تالار و... از گل‌های مختلف استفاده شود، بهتر است باغ تالاری را انتخاب کنید که چنین خدماتی را نیز ارائه دهد. 

 

خدمات گل آرایی

 

12- تیم حرفه ای فیلمبرداری 

اگر دوست دارید عکس و فیلم حرفه ای و مدرن از مراسم جشن تولد داشته باشید، بهتر است یک تیم فیلمبرداری حرفه ای را انتخاب کنید. در این مورد می‌توانید از مدیریت باغ تالار کمک بگیرید. با استفاده از تیم حرفه ای فیلمبرداری باغ تالار دیگر نیازی به صرف وقت برای پیدا کردن فیلمبردار و عکاس مراسم نیست. 

 

13- گروه موسیقی 

با توجه به فضای جشن تولد، داشتن یک گروه موسیقی شاد می‌تواند این جشن را در ذهن‌ها ماندگارتر کند. برخی از باغ تالارها دارای گروه موسیقی هستند که با مجوز معتبر فعالیت می‌کنند. 

 

14- خدمات آتش بازی 

برای زیبایی و چشم‌نوازی بیشتر جشن تولد می‌توانید از خدمات آتش‌بازی، رقص نور و ... هم استفاده کنید. معمولا باغ تالارهای حرفه ای چنین خدماتی را ارائه می‌دهند. 

 

خدمات آتش بازی

 

15. داشتن تالاری حرفه ای و مدرن

درست است که شما مراسم خود را در قسمت باغ برگزار می‌کنید؛ اما باید برخی شرایط را نیز در نظر بگیرید. برای مثال اگر جشن تولد در فصل بهار یا پاییز باشد، امکان بارش باران یا وزش باد وجود دارد. بنابراین بهتر است آمادگی چنین وضعیتی را داشته باشید. دقت کنید که قسمت تالار، از نظر وسایل سرمایشی یا گرمایشی مشکلی نداشته باشد.  

https://silverbookco.com/